miercuri, 29 decembrie 2010

Cuvinte de recunoştinţă pentru 2010…

Şi a fost şi 2010… Şi a fost un an în care am crescut, am iubit dincolo de limite, am învăţat, am fost fericită, am fost tristă, am râs, am plâns, am visat, am renunţat la vise, am dăruit, am primit, am citit, am scris, am cântat (cei care ştiţi cum cânt, abţineţi-vă), am cunoscut oameni, am ascultat, am descoperit, am trecut mai departe, am investit, am fost dezamăgită (şi poate am dezamăgit), m-am schimbat, am aflat multe despre mine, ca om, ca fiică de Rege, ca fiică a celor mai minunaţi, extraordinari, perfecţi părinţi, ca soră a celor mai tari surori şi frate, ca nepoată, ca verişoară, ca prietenă, ca şi colegă, ca studentă, ca simplă trecătoare pe stradă, ca visătoare, ca îndrăgostită (:-j), ca personalitate unică şi extraordinară, ca supravieţuitoare, ca învingătoare, ca binecuvântare…
Şi sunt mulţumitoare…
Pentru că am fost nebună de dragoste pentru Isus. Şi aşa o să rămân !! <3<3<3 Pentru că mi-am simţit de atâtea ori inima cum stătea să explodeze. Pentru că am învăţat mai mult ca niciodată să ofer dragoste necondiţionată. Pentru că am învăţat să-mi las inima să cânte, chiar şi atunci când mă doare tare. Pentru că am învăţat mai mult ca niciodată să mă exprim prin lacrimi şi tăcere, când nu găsesc sensul cuvintelor. Pentru că am realizat că mai există oameni cărora le pasă. Pentru că am aflat că, fără să ştiu, îi încurajez pe unii oameni. Pentru că iubesc biserica în care m-a pus Domnul. Şi pentru că visez măreţ în dreptul ei. Pentru că ăsta e anul în care am realizat cel mai mult cât de specială îs. Pentru că am hotărât să devin mai vulnerabilă, să las oamenii să mă cunoască aşa cum îs eu cu adevărat. (Un pas în direcţia asta e şi faptul că fac publice gândurile astea. Chestie la care acum ceva timp îmi era ruşine şi să mă gândesc. :D :”>). Pentru că încă mai lupt împotriva timidităţii, şi, zic eu, am făcut progrese… încet, dar sigur.


Şi am avut parte de evenimente importante, de momente extraordinare, amintiri care-mi vor rămâne în suflet pentru totdeauna… Pentru că în aprilie au fost doi ani de când am auzit alea 2 cuvinte (nu, nu alea la care vă gândiţi voi), ci:  AI CANCER !!, dar apoi, în octombrie au fost doi ani de când am terminat tratamentul cu citostatice, pentru că eram vindecată. Pentru că Dumnezeul meu nu umblă cu jumătăţi de măsură! Deci da, în primul rând pentru asta îi sunt mulţumitoare Domnului: că m-a trecut pe aici, cu un scop pe care îl înţeleg tot mai mult, ştiind totuşi că nu-l voi înţelege acum, aici, pe deplin. Mulţumesc, Doamne !!
Apoi, în 22 august, a fost una din cele mai faine şi fericite zile din viaţa mea, pentru că i-am spus DA, PÂNĂ LA MOARTE, ŞI DINCOLO DE EA, SALVATORULUI MEU !!, în faţa oamenilor, pentru că în inima mea îi spusesem de mult timp (m-a încurajat mult ce mi-a zis un prieten drag, că nu se observa deloc că nu eram botezată. :D Ştiu, nu era meritul meu. Am fost şi voi fi o favorită a cerului. Nu ştiu de ce…).
Şi sunt mulţumitoare…
Pentru că am început anul doi de facultă, cu gândul clar de a nu mă lăsa influenţată de distrugătorii de vise, care nu s-au lăsat mult aşteptaţi. Pentru că sunt cu un pas mai aproape de visul meu în direcţia asta !!
Pentru că am realizat, încă o dată, că am o familie perfectă !!
Pentru că m-am întâlnit, în sfârşit, cu Lumi !! [Mulţumesc pentru unele din cele mai sincere hug-uri pe care le-am primit vreodată, Lumi !!! Şi mulţumesc din suflet pentru fiecare dată când, poate fără să-ţi dai seama, m-ai făcut să mă simt specială !!!] Eşti atât de specială pentru mine !! >:D< <3
Pentru că m-am întâlnit pentru prima dată, cu Ramo şi Sergiu, care îs atât de preţioşi pentru sufletul meu… Şi am avut un timp aşa de fain cu ei, în mai multe împrejurări. [Vâlcele, Alba, Căstău, cu amândoi, şi la Arad şi în tabăra Cristos pentru România, cu Ramo.] Pentru că i-am cunoscut pe Laurenţiu, Amalia, Marcu şi Ramona, la Vâlcele. Şi am avut un timp aşa de fain împreună. Vă mulţumesc că mi-aţi suportat timiditatea, şi că v-aţi purtat aşa de fain cu mine… Dacă voi nu mă înţelegeţi, atunci cine ?  :) Sunteţi speciali pentru mine !! >:D<
Pentru că am început să merg, în sfârşit, la Florin la celulă… :”> J) Shame on me, că mi-o luat atâta !! :D Mulţumesc pentru perseverenţa ta, Florin !! Şi pentru că i-am cunoscut pe toţi care îs cu noi în grupă… şi îs numa’ oameni faini !! :)
Pentru că l-am cunoscut pe Alex, şi am petrecut o zi foarte faină cu el şi cu Ramo în Timişoara !! [Vă mulţumesc din suflet că aţi făcut asta pentru mine !!! >:D< <3 Şi îmi pare extrem de rău că n-am ştiut să profit la maxim de timpul petrecut cu voi… Dar să stiţi, sunteţi extrem de speciali pentru sufletul meu !!! De fapt, cred ca ştiţi… >:D<].
Pentru că m-am întâlnit pentru prima dată cu Alin, şi am petrecut un timp super- fain împreună [asta la Arad.] !! Pentru că ziua de 1 decembrie o fost prea faină ca să mai încerc să explic [la Alba, de data asta.]… [Mulţumesc. Mulţumesc. Mulţumesc pentru tine. >:D< <3].
Pentru că o venit şi Tania la facultă la Alba. Şi acum e super- distracţie în camera 12. :)) Dar şi super- nervi, câteodată… doar îs sora mai mare… :))
Pentru că am cunoscut-o pe Ioana.
Pentru că l-am cunoscut pe Iosif.
Pentru că l-am cunoscut pe Sergiu. Şi mă distrez de numa’ cu el, dar nu numai… Îi tare !!
Şi ceva pentru cei care vă făceaţi griji că am renunţat la doza de nebunie… Neee !! Anul ăsta, prin iulie, când am fost la Arad, era să pierd trenul, din cauză că m-am hotărât, aşa, pe moment, să-mi pun cercei… :)) Aşa, că am vrut să-mi îndeplinesc o dorinţă pe care o aveam de când eram mică… Pe această cale vreau să mulţumesc dozei mele de nebunie care a preluat conducerea în această acţiune dar şi lu’ Ramo (ştiu că se zice Ramonei, dar nu-mi place, prea impersonal sună) pentru că m-o susţinut mai mult decât trebuia… >:D< :)) Le mulţumesc şi alor mei că nu m-au trimis înapoi la Arad… :)) =))
Pentru că m-am ales cu două “porecle”: Marta şi Mena Sirena. :))
Şi au fost şi multe lacrimi… şi a fost şi durere… dar astea sunt între mine şi Tati.
Şi mai sunt multe, multe chestii care mi s-au întâmplat şi nu le pot scrie aici… dar pentru care îs atât de recunoscătoare !! Şi sunt convinsă că şi evenimente mai sunt… pe unele nu am vrut să le scriu, de altele poate nu-mi amintesc acum (asta nu înseamnă că nu îs importante, are grijă sufletul meu de ele…). Le-am scris pe cele care înseamnă mult pentru mine şi care cred că mi-au rămas mai bine întipărite în memorie (şi mai ales în suflet) din anumite motive. Şi pentru că, eu cred că vor avea parte de o continuare în 2011 şi nu numai… Pentru că unul din lucrurile importante pe care le-am învăţat anul ăsta, e acela că nu există coincidenţe !! Doar un Plan Perfect pentru viaţa mea…



VĂ IUBESC. punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu