duminică, 12 decembrie 2010

Moment în care cuvintele nu-şi mai au rostul...

Pentru că nu cred în coincidenţe, fiecare părticică a fiinţei mele Îţi mulţumeşte !! Pentru că ziua de azi are miros de vanilie… Pentru că inima îmi zâmbeşte. Is not something that anyone could see… It’s just a forever feeling that lives in the heart of me… Do you remember ?? In December… ♥♥ >:D< I'll always be your friend. And you can stand under my umbrella... No matter what !!
Pentru că fericirea înseamnă un hug din toată inima de la un prieten extraordinar de preţios. Un zâmbet sincer. Un cuvânt fain şi sincer spus la momentul potrivit. Înţelegeri dintr-o privire... Şi atât de multe alte "lucruri mărunte" cu semnificaţie extraordinară, pe care prefer să le păstrez la loc sigur, în inima şi amintirea mea... Pentru Totdeauna !!

Pentru că sunt o plângăcioasă... pentru că sunt o ciudată... pentru că învăţ să privesc oamenii prin ochii lui Isus... pentru că nu mi-e teamă să ofer dragoste necondiţionată... pentru că aş face orice pentru cei pe care îi iubesc de mă doare... şi pentru că, deşi nu mai aştept ca oamenii să mă înţeleagă, faci parte din cei care au învăţat să mă accepte aşa cum sunt... Mulţumesc că ai rămas !! >:D<>:D< Aşa, am primit un miracol în plus în viaţa mea... 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu