marți, 27 decembrie 2011

ei nu înţeleg aşteptarea mea...

Da, dom'le, sunt o ciudată! Şi din categoria chestiilor care vă fac să afirmaţi asta despre mine e şi faptul că "la vârsta asta" sunt singură... Nu că aş simţi nevoia să dau cuiva vreo explicaţie, dar hai să vă spun cum stă treaba...  Măcar să aveţi ceva sigur pe ce să vă bazaţi afirmaţiile... ;)) Nu sunt revoltată. Nu sunt frustrată. Nu sunt nicicum. Ideea e, că, cu cât stau mai mult de vorbă cu oameni care nu- mi înţeleg ciudăţenia, devin tot mai conştientă de faptul că a fi diferită nu e un defect. Îmi dau seama că nu mai ţin neapărat ca să fiu înţeleasă de toţi cei de lângă mine. Realizez în fiecare zi mai mult cine şi cum sunt şi ce merit. Nu, nu sunt mai bună decât niciunul dintre voi. Sund doar diferită. O ciudată diferită. Şi aşa, conştientă devenind tot mai mult de ceea ce sunt capabilă să ofer, devin şi mai conştientă de ceea ce merit. Şi când ştii ce meriţi, nu ai de ce să te mulţumesti cu mai puţin!
Şi acum, revenind de unde am plecat, o să vă povestesc puţin (nu cu cuvintele mele, pentru că nu vreau, ci cu câteva cuvinte absolut minunate- găsite pe un blog, al cărui nume nu mi- l amintesc momentan- şi care exprimă exact ceea ce gândesc eu...) de ce nu? încă!... fără să mă aştept să înţeleagă cineva ceva... Citez, aşadar:

"Doamne, el trebuie să fie atât de înalt, încât şi atunci când stă în genunchi să ajungă la Cer. Umerii lui trebuie să fie suficient de laţi pentru a purta povara unei familii. Buzele sale trebuie să fie destul de puternice pentru a zâmbi, suficient de ferme pentru a spune "nu" şi suficient de moi pentru a săruta. Dragostea lui trebuie să fie atât de adâncă încât să fie ancorată în Cristos şi atât de largă pentru a cuprinde o întreagă lume pierdută. Trebuie să fie suficient de activ pentru a câştiga suflete, atât de mare pe cât de blând, atât de măreţ pe cât de plin de gingăşie, iar braţele lui trebuie să fie suficient de puternice pentru a purta un copil!" 
Da, asta e descrierea LUI. Da, poate asta explică de ce sunt încă singură... Pentru că încă nu l- am întâlnit pe el. Şi chiar dacă descrierea asta pare "prea- prea", cred că el există undeva pentru mine, pentru că merit... Da, sunt conştientă că nu va fi uşor. Da, sunt conştientă că nu sunt mulţi băieţi care să se potrivească descrierii...


Dar... "dacă nu poţi să iubeşti până nu vezi... înseamnă că nu ai încredere suficientă în Dumnezeu. El îţi va aduce persoana special pregătită, pentru a umple golurile şi eşecurile tale, iar tu vei fi alături de ea pentru a umple golurile şi greşelile ei[...] Trebuie să crezi că există... iar pentru aceasta, trebuie să te bazezi pe ceea ce Dumnezeu însuşi modelează cu mâinile Lui pentru a- ţi oferi. Dacă încă nu l- ai cunoscut, înseamnă că se lucrează atât la sufletul lui, cât şi la al tău. Pentru a se completa două piese, trebuie să coincidă forma uneia cu golul celeilalte... iar pentru aceasta, e nevoie de şlefuire şi zdrobire... El este cel pentru care aş putea să renunţ la tot ca să înţeleagă cât de mult pot să iubesc, dar nu- mi va cere asta niciodată, pentru că este El. El există aici şi acum, doar că ochii mei încă n- au învăţat să- l vadă. Mă aşteaptă aşa cum îl astept şi eu, doar că mai trebuie să ne rănim puţin sufletele ca să ne putem odihni unul în braţele celuilalt o viaţă întreagă. Nu dăunează sănătăţii voastre visele mele... Dragul meu, ştii că te aştept... şi visez să te- ntâlnesc sub privirea ochilor Lui. Aştept prima noastră întâlnire, când privirile vor rosti cuvinte fără sunete..."
"Toate rugăciunile pentru noi, poartă ecoul speranţei, că într- o zi... sau poate într- o seară, te voi întâlni... şi atunci va fi pentru totdeauna, sub privirea Ochilor Lui... Noi doi, iar secretul nostru va fi însuşi Isus, iar dragostea se va transforma în povestea Iubirii Lui, pentru generaţia tristă în care respiră fiinţele noastre, desenând un zâmbet real de la un capăt la celălalt de Pământ. Te aştept! Ce- mi doresc, e să mă aştepţi şi tu, 
măcar la fel de mult cum te aştept eu..."

Iar el va putea să spună despre mine: "Pentru că ai fost singura care mi- ai oferit inima, fără ca eu să ţi- o dăruiesc pe a mea. Pentru că eşti cea mai puternică fată pe care o cunosc..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu