miercuri, 18 noiembrie 2015

Iubirea e iubire.. își face ea drum.

Uneori prin înșiruiri infinite de cuvinte.. Alteori prin tăceri mai grăitoare decât tot ce a spus până atunci.
Uneori prin ”azi cum ești, prietene? am la dispoziție tot timpul din lume să te ascult. și îmi pasă. cu adevărat.”.. Alteori prin ziduri ridicate pentru a vedea dacă te iubește suficient de mult și dacă e atât cât vrei tu de nebun ca să le dărâme.
Uneori prin două îmbrățișări în cele cinci minute pe care le aveți la dispoziție, în care ți- ai pus tot sufletul.. Alteori prin ”acum aștept. e mutarea ta.”
Uneori prin ”vin la tine. acum caut autobus.”.. Alteori prin ”când vii la mine? îți caut eu autobus. doar să vii.”
Uneori prin cutii pline cu prăjituri.. Alteori prin împărțirea unui pahar cu apă rece.
Uneori prin ”stau lângă tine.”.. Alteori prin ”mă îndepărtez puțin, ca să te pot observa.”
Uneori prin zâmbete.. Alteori prin lacrimi.
Uneori printr- un cântec trimis pentru a vedea dacă va stârni trăirile pe care le vrei tu stârnite.. Alteori abținându- se să trimită un cântec, știind că va fi prea grăitor.
Uneori printr- o poezie trimisă.. Alteori prin ”am să păstrez poezia asta până când va fi pregătit să o citească.”
Uneori vorbind zilnic, măcar trei cuvinte.. Alteori prin tăceri de zile și nopți întregi.
Uneori prin ”îmi dai o zi măcar în care să facem ca mine?”.. Alteori prin ”bine, facem ca tine. tu ești cel mai important.”
Uneori spunând tot ce are pe suflet.. Alteori înghițindu- și cuvintele. cu tot cu lacrimi.
Uneori prin ”pot să fiu suficient de puternică pentru doi.”.. Alteori prin ”am nevoie să fii tu puternic pentru amândoi.”
Uneori prin ”distanța chiar e doar un număr care nu poate schimba nimic esențial.”.. Alteori prin ”ești prea departe și nu mai vreau așa.”
Uneori prin ”dă- mi șansa asta și îți promit că nu ai să regreți nici o clipă.”.. Alteori prin ”bine, dacă tu vrei, renunțăm. înainte de a începe chiar.”
Uneori prin tachinări.. Alteori prin supărări. pentru că doar cei pe care- i iubești te pot supăra.
Uneori prin ”ce bine că ai apărut în viața mea.”.. Alteori prin ”viața mea ar fi mai ușoară fără tine în ea. dar nu la fel de frumoasă. și provocatoare.”
Uneori prin ”pot să- ți spun și acum ce zi a fost când ne- am văzut prima dată.”.. Alteori prin ”nici nu mai știu cum și când ai apărut în viața mea. dar bine că ai făcut- o.”
Uneori prin ”pot să te iubesc și să te fac fericit ca nimeni altcineva de pe pământul ăsta. doar să ai curaj să mă lași.”.. Alteori prin ”fericirea ta e cea mai importantă pentru mine. și știu că asta poate presupune și să fie departe de mine.”
Uneori prin sacrificiu din partea ei.. Alteori prin dorința arzătoare de- a găsi pe cineva gata să se sacrifice pentru ea.
Uneori prin  luptă.. Alteori tot prin luptă. pentru că atunci când iubești- lupți. altă variantă nu există.
Uneori prin ”toate gândurile mele duc la tine.”.. Alteori prin ”aș vrea măcar un semn că te- ai gândit la mine azi.”
Uneori prin priviri pline de sens.. Alteori prin încercarea de a- ți fura atenția măcar pentru o clipă.
Uneori prin ”aveam alte planuri. dar mai bine renunț la ele decât la tine.”.. Alteori prin ”crezi că merită să mă aștepți să- mi îndeplinesc și visul ăsta?”
Uneori prin completări.. Alteori prin antiteze.
Uneori prin ”hai să încercăm. ce avem de pierdut?”.. Alteori prin ”și dacă am să te rănesc?”
Uneori prin ”te- aș putea asculta o viață întreagă. și să nu mă satur”.. Alteori prin ”m- aș arăta cum nu m- am arătat nimănui până acum. ca să vezi cum sunt când iubesc.”
Uneori prin ”pasiunea ta pentru Cristos m- a cucerit. în primul rând și pentru totdeauna. pentru că în lumina asta, tot ceea ce ești- e frumos.”.. Alteori prin ”hai să stoarcem împreună tot ce putem din pasiunea noastră pentru Cristos. și să facem lumea asta mai bună. fiind noi mai buni, mai altfel.”
Uneori prin ”nu te las să renunți la nimic pentru mine.”.. Alteori prin ”renunț la ideea mea de libertate pentru tine.”
Uneori prin ”aș vrea să stau în brațele tale pentru totdeauna.”.. Alteori prin ”m- aș face covor de iubire la picioarele tale. să nu mai simți nimic din ce doare pe lumea asta.”
Uneori prin ”iubesc întregul pe care- l formezi tu.”.. Alteori prin ”aș vrea să simți că eu sunt elementul care- i lipsește întregului tău pentru a putea fi întreg. ceva nu sună bine, dar înțelegi ideea.”
Uneori prin soare.. Alteori prin furtună.
Uneori prin ”aș vrea să dau timpul înapoi.”.. Alteori prin ”nu regret nimic. aș face la fel.”
Uneori prin naturalețea cu care îți dă de înțeles că îi ești important.. Alteori prin îndârjirea cu care încerci tu să o faci să- și schimbe sentimentele pentru tine. că ți- e ție teamă de cum ți- ar putea schimba viața.
Uneori prin răbdare.. Alteori prin nerăbdare. cu dat din picioare.
Uneori prin flori.. Alteori prin spini.
Uneori prin plecări.. Alteori prin întoarceri. pentru totdeauna.
Uneori prin ”încep să radiez de bucurie doar gândindu- mă la tine.”.. Alteori prin ”plâng de fiecare dată când mă gândesc la tine. pentru că ești prea departe. și prea doare.”
Uneori prin ”am făcut atâtea planuri pentru noi.”.. Alteori prin ”aștept să fii și tu pregătit, pentru a ne face planuri împreună.”
Uneori prin ”îmi place lucrul ăsta. putem să- l facem?”.. Alteori prin ”nu- mi pasă ce fac, atât timp cât sunt cu tine.”
Uneori prin ”te iubesc. și asta mă umple de energie. și de inspirație. și de bucurie.”.. Alteori prin ”te iubesc. și asta mă secătuiește de puteri. și mă golește. dar nu mă oprește.”
Uneori prin ”ai să realizezi tu într- o zi.”.. Alteori prin ”ce mă bucur că nu ai renunțat la mine atunci când ți- am spus că nu am chef. și am încercat să te îndepărtez.”
Uneori prin ”am să te aștept atât cât ai nevoie.”.. Alteori prin ”mor de dor. mai e mult?”
Uneori prin tot ce nu poate să spună.. Alteori prin ”totul sau nimic.”
Uneori prin încăpățânare.. Alteori prin ”aș vrea să mă ajuți și tu puțin.”
Uneori prin lucruri doar de ei știute.. Alteori prin tot ce- i vine să strige de pe acoperișuri.
Uneori prin tot ce descoperă nou în celălalt.. Alteori prin faptul că are impresia că- l cunoaște dintotdeauna.
Uneori prin tot ce este gata să investească.. Alteori prin ceea ce și- ar dori să primească.
Uneori prin ”vreau să fiu cu tine.”.. Alteori prin ”vreau să vrei să fii cu mine.”
Uneori prin ”păstrez fiecare cuvânt al tău strâns legat de inima mea.”.. Alteori prin ”e mai bine pentru amândoi să uităm ce am spus. cum am spus.”
Uneori prin ”atât pot.”.. Alteori prin ”am să mut și munții pentru tine.”
Uneori prin ”îmi ești aici și când nu ești.”.. Alteori prin ”nu vreau să te pierd.”
Uneori prin ”pur și simplu nu știu ce să- ți spun.”.. Alteori prin ”hai să mai încercăm o dată. de acum.”
Uneori prin ”ești ciudată. nu te înțeleg.”.. Alteori prin ”ești ciudată. și tocmai asta îmi place la tine.”
Uneori prin ”vreau să te cunosc pe tine, cea adevărată.”.. Alteori prin ”mi- e teamă că am să mă îndrăgostesc, dacă ai să mi te arăți în toată profunzimea ta. și n- am să vreau să te mai las. și mi- e teamă.”
Uneori prin ”dacă nu sunt suficient de bună pentru el?”.. Alteori prin ”dacă nu sunt suficient de puternic pentru ea?”
Uneori prin ”vreau să te protejez. să am grijă de tine.”.. Alteori prin ”aș fi cel mai binecuvântat să fii tu cea care are grijă de mine. pentru totdeauna. știu că m- ai copleși.”
Uneori prin ”nu vreau ceva care să dureze mai puțin decât pentru totdeauna.”.. Alteori prin ”și dacă ai să te plictisești?”
Uneori prin ”nu mă lua de mână decât dacă ești gata să mă ții pentru totdeauna. să nu- mi mai dai drumul niciodată.”.. Alteori prin ”nu vreau jumătăți de măsură. și planuri b.”
Uneori prin bubuitul inimii care pare că vrea să- ți spargă pieptul.. Alteori prin faptul că uiți să respiri.
Uneori prin ”nu mai pot de dragul tău.”.. Alteori prin ”aș vrea să te poți vedea prin ochii mei.”
Uneori prin ”aș renunța la orice ca să te am.”.. Alteori prin ”de fapt nu renunț la nimic. avându- te pe tine am totul.”
Uneori prin ”ți- aș putea repeta de un infinit de ori, până ai înțelege.”.. Alteori prin ”puteai înțelege de la primele cuvinte, atât e de simplu.”
Și orice ar fi, oricare ar fi prețul.. întotdeauna, dar întotdeauna, iubirea va găsi drumul. lung sau scurt. drept sau plin de ocolișuri. umblat și de alții sau croit de ea. prin locuri cunoscute sau necunoscute. la lumină sau prin întuneric. care urcă sau care coboară. nu contează. îl va găsi. și va merge pe el până la capăt. pentru că iubirea nu renunță.
Și poate că drumul iubirii e drumul pe care, dacă nu te doare, înseamnă că faci ceva greșit..

Curaj, inimă. Și la drum. Cu iubire.