miercuri, 15 septembrie 2010

Despre mine... prin ochii lor.


Cel a Cărui operă de artă sunt, crede despre mine: “De aceea, pentru că  ai preţ în ochii Mei, pentru că eşti preţuită şi te iubesc, dau oameni pentru tine şi popoare pentru viaţa ta.”… “Eşti o făptură minunată”… “Vei fi a Mea, îmi vei fi o comoară deosebită, în ziua pe care o pregătesc Eu.”[parafrazare]…Şi atât de multe alte lucruri extraordinare pe care mi le-a scris în Cea Mai Frumoasă Scrisoare de Dragoste… [You Are My Everything.]

Ei doi cred despre mine că: Ar fi cazul să accepţi o dată pentru totdeauna că eşti prea extraordinară pentru a te mai compara cu cineva… El a pus valoare în tine! Acceptă asta şi comportă-te ca atare! [Mulţumesc pentru voi. Pentru mine sunteţi perfecţi.]

Ei trei cred că: Eşti un exemplu pentru noi şi te iubim, chiar dacă de cele mai multe ori nu ştim să-ţi arătăm asta… Dar bine că tu ştii să priveşti dincolo de aparenţe…[Mulţumesc pentru voi. Vă iubesc.]

El, care mi-a demonstrat că cele mai (aparent) imposibile vise devin realitate (dacă asta-ţi doreşti cu adevărat), care mi-a arătat că mai există şi altfel de oameni pe lumea asta, şi care are un loc extraordinar de special în sufletul meu, crede că: Nu ştiu în ce categorie să te pun, cred ca în cea cu oameni speciali din viaţa mea [nici nu ştii... >:D< :X] te admir pentru tot ce ai făcut [ştim noi şi numai noi ;)]; eşti ciudată; nu, nebună nu-i corect spus, să spunem că eşti puşcată… [Mulţumesc pentru tine. Eşti o adevărată binecuvântare pentru mine. Eşti extraordinar de special, crede-mă.]

El, care m-a surprins de atâtea ori în cel mai fain mod posibil, care cred că a depăşit recordul în a mă face să mă simt specială [adică mai specială decât mă simt eu de obicei], şi care mi-i atât de drag, mi-a spus: Eşti o fată extraordinară şi meriţi să fii fericită, eşti tare Manu [vorba lui...], eşti ciudată, eşti o fată frumoasă, pocăită, [:"> >:D< :X :*], inegalabilă, inconfundabilă, magnifică [aşa, ca să nu uităm de vremurile bune. ştim noi.], eşti o fată jos pălăria [ştii vorba aia] !! Eşti o binecuvântare,  îi mulţumesc lui Isus pt. tine, pt. încurajări, pt. prietenia ta, pt. sinceritatea şi bunătatea ta!! [ Mulţumesc pentru tine. Mulţumesc pentru tot. Ba da, eşti foarte special, crede-mă. Ştii că întotdeauna am dreptate.]

Ei/ele, dragii/dragele mei/mele mi-au spus: Eşti puternică, eşti o binecuvântare, eşti frumoasă, străluceşti, eşti o învingătoare, eşti dusă, eşti interesantă, eşti specială, eşti o tocilară [whaaat? :-w], tu realizezi cât potenţial zace în tine?,  sunshine, eşti o minune de fată, eşti o persoană superbă, eşti o prinţesă care străluceşte, toată câtă eşti, eşti stil!... atât de multe văd în tine (lucruri frumoase), şi un aşa potenţial, şi cum Domnul vrea să se folosească de tine... atât de mult mă bucur că te cunosc… Eşti imposibilă, eşti un răspuns la întrebarile mele. Eşti beteagă. [Mulţumesc pentru voi. Mulţumesc din suflet.]

Să nu aveţi impresia că acum mă cunoaşteţi, pentru că nu-i aşa. Aici nu-i decât o mică parte din ceea ce sunt [sau nu]. Mi se pare normal ca pentru început să spun câte ceva despre mine… Şi am zis că ăsta e un mod fain de-a o face. Să-mi amintesc ce mi-au spus [sau m-au lăsat să-mi dau singură seama] într-un anumit moment cei mai importanţi oameni din viaţa mea. Îi iubesc pe oamenii ăştia mai mult decât o să pot să exprim vreodată în cuvinte sau să transpun în fapte… Dar cred că cine vrea să înţeleagă, înţelege: VĂ IUBESC, PREŢIOŞII MEI!!! Şi ştiu că mulţi dintre ei înţeleg... iar cei care nu... trebuie doar să deschidă ochii... :)

De ce blog? Nu mă întrebaţi. Nu îmi place să dau explicaţii... O să aflăm pe parcurs, împreună...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu