luni, 18 august 2014

În mine se va vorbi veșnic despre tine..

Atunci când acele bucăți de cântece vor fi despre tine pentru totdeauna.. și în acele momente în care dorul nebun după tine e direct proporțional cu bucuria din suflet. Atunci când te caut în mulțime.. pentru că există priviri care sunt menite unei singure persoane- acelei persoane despre care știi că va înțelege.. Atunci când aflu ceva și ești singura cu care aș putea împărtăși, pentru că doar tu știai despre situația aia. Atunci când râd zgomotos, ca să acopăr hohotele de plâns care-mi inundă sufletul. Atunci când, după ce spun ceva care cere replică, fac pauză așteptând să te aud. Atunci când merg pentru prima dată de când nu mai ești aici, în locuri în care am fost cu tine pentru ultima dată. Atunci când văd în ochii unor oameni întrebări despre tine sau despre cum mă descurc fără tine- pe care se tem să mi le pună. Atunci când îmi spun că nu au mai văzut om așa puternic ca mine, fără să știe că pentru tine și din cauza ta aleg să fiu așa. Atunci când știu că ești motivul pentru care cineva de lângă mine are ochii în lacrimi, și-mi spune fără cuvinte ”și mie mi-e dor de ea”. Atunci când toți au impresia că știu de ce plâng sau se întreabă cum mai pot să râd. Atunci când pentru cineva devine clar că acolo unde sunt eu- ești și tu- pentru totdeauna. Atunci când conștientizez că există oameni cu care voi putea vorbi oricând despre tine. Atunci când realizez câte lucruri frumoase ai lăsat în oamenii care ți-au fost cu adevărat aproape. Atunci când toate glumele dintr-o zi adunate la un loc nu mă fac să râd cât mă făceau trăznăile spuse de tine. Atunci când nu mai trebuie să explic că faptul că nu pot să mă îmbrac decât în negru în perioada asta nu are nici o legătură cu faptul că ”așa se face”, ci ține strict de o promisiune ce mi-am făcut-o mie. Atunci când văd o bătrânică care vinde flori la colț de stradă și merg să le iau fără să-mi pese că trebuie să le aduc sute de km până să ajung cu ele la cimitir.. Atunci când amintirile cu tine îmi dau starea aia pentru care nu există cuvinte să o definească. Atunci când aș da orice să te mai am măcar un minut aici, cu mine. Atunci când, în momentele de închinare, te simt cel mai aproape. Atunci când simt cu toată ființa că nu mai e mult până ne vom întâlni Acasă!